آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

آشنایی با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس اهمیت زیادی برای به حداقل رساندن عوارض و نتیجه عالی کار دارد. متخصصین و تکنسین های زیبایی که عمل های زیبایی غیر تهاجمی مانند تزریق بوتاکس، فیلر، مزوتراپی و … را انجام می دهند، باید دانش بالایی از آناتومی صورت داشته باشند تا احتمال آسیب رساندن به صورت زیبا جو کاهش یابد.

صورت از رگ‌های خونی، چربی و ماهیچه تشکیل شده و متخصص با آگاهی از آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس می تواند برای اثر بخشی بهتر و کاهش خطا بوتاکس را در بهترین نقطه تزریق کند. در اين مقاله از متخصصین زیبایی کلینیک لیان با ما باشید تا بیشتر با این موضوع و اهمیت آن آشنا شویم‌.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اهمیت آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

یک متخصص زیبایی با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس یا هر عمل زیبایی دیگر آشنایی کامل دارد و علاوه بر آشنایی با آناتومی از روند تغییرات اجزای صورت در اثر بالا رفتن سن نیز آگاهی بالایی دارد.‌ پزشک برای انجام عملیات زیبایی باید با اعصاب، عروق خونی و ماهیچه ها آشنا باشد که در کدام ناحیه صورت قرار دارند و با تزریق در نقاط درست چین و چروک ها را میان بردارد.‌

همینطور با شناخت پزشک با آناتومی صورت با مشاهده چهره هر فرد و روند پیری در او به خوبی تشخیص می دهد که کدام روش زیبایی برای او موثر است.

این مسئله نه تنها برای متخصصین زیبایی بلکه برای زیبا جویان نیز اهمیت دارد، زیبا جویان با آشنایی با آناتومی صورت خود در زمان طلایی یک تصمیم درست براي رفع چین و چروک های صورت می گیرند. پزشک زیبایی حاذق باید از نقاط حساس زیر در صورت آگاهی داشته باشد؛

  • ‌پزشک باید تمام عروق و رگ های خونی صورت را به درستی تشخیص دهد.
  • پزشک باید به خوبی درک کند کدام نقاط صورت برای تزریق بوتاکس بی خطر تر هستند و تاثیر بیشتری دارند.
  • متخصصین زیبایی با تجربه با اثرات ناخوشایند و بالقوه ای که امکان دارد با تزریق بوتاکس به وجود بیاید، آشنایی دارند و با نحوه برطرف کردن انها نیز اگاه هستند.‌
  • پزشک به طور کامل با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس آشنایی دارد.
اهمیت آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس
اهمیت آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

فواید آشنایی با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

آشنایی با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس برای متخصصین زیبایی فواید زیادی که مهمترین فایده‌ی ان افزایش ایمنی و اثر بخشی تزریق بوتاکس است.

در واقع پزشک با آگاهی از آناتومی صورت هر فرد با توجه به روند پیری بهترین برنامه را برای جوان سازی پوست او در نظر می گیرد و نتیجه کار نیز بسیار رضایت بخش و عالی خواهد شد؛ زیرا پزشک می داند که برای حذف هر چین و چروک به کدام نقطه سم بوتولینوم را تزریق کند.‌

فایده دیگر آن به حداقل رساندن عوارض است، که پزشک با تکیه بر دانش و تجربه خود بوتاکس را در نواحی درست تزریق می کند و فرد کم ترین عوارض را تجربه می کند.‌

فایده دیگر آشنایی با آناتومی صورت به درک درست مشتری از تشخیص پزشک بر می گردد. اگر مشتری با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس آشنا باشد انتظارات عجیبی از پزشک خود ندارد و با توضیحات او قانع می شود که بهترین تصمیم برای جوان سازی صورتش گرفته شده است و پیشاپیش از نتیجه زیبایی صورت خود اگاه می شود و انتظارات عجیبی از نتیجه کار نخواهند داشت.

 نقاط مهم آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس
نقاط مهم آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

 نقاط مهم آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس

تا به اینجای مطلب با اهمیت و فواید شناخت آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس و سایر عمل های زیبایی کم تهاجمی آشنا شدید‌. در این بخش در مورد آناتومی صورت صحبت خواهیم کرد، تا با نقاط حساس و موثر برای رفع چین و چروک ها از طریق بوتاکس آشنا شوید. این نقاط عبارتند از؛

·         خط اشکی

خط اشکی یکی از اجزای مهم در زیبایی صورت است که عمیق بودن آن در صورت سبب خسته خستگی و پژمردگی چهره شما می شود. اگر پزشک متوجه گودی این ناحیه و تأثیر نامطلوب آن بر صورت شود، تصمیم به رفع این سیاهی یا گودی با یکی از متدهای غیر تهاجمی صورت می گیرد. با تشخیص درست پزشک زیبایی و شادابی به صورت زیبا جو باز می گردد.

·         ماریونت یا خط بغض

ماریونت یا خط بغض نیز یکی از نقاط حساس آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس است که افتاده و گود شدن آن سبب می‌شود چهره شما افسرده و پیر به نظر بیاید. در صورتی که خط بغض شما زیاد گود نشده می توان با تزریق بوتاکس ان را برطرف کرد ولی در غیر اینصورت باید دیگر عمل های زیبایی را انجام دهید.

·         خطوط عمودی پشت لب بالا

خطوط بالای لب چروک هایی هستند که اغلب در صورت افراد سیگاری یا مسن دیده می شوند و برخی افراد نیز به صورت ژنتیکی به دلیل شلی پوست بالای لب خود چین‌ هایی دارند. بوتاکس یک راه مطمئن و اثر بخش برای رفع خطوط بالای لب است.

اهمیت اشنایی با نسبت طلایی در تزریق بوتاکس
اهمیت اشنایی با نسبت طلایی در تزریق بوتاکس

اهمیت اشنایی با نسبت طلایی در تزریق بوتاکس

یکی از مباحث مهم در ارتباط با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس آشنایی با عدد یا نسبت طلایی است. تمام متخصصین زیبایی مجرب این عدد را می شناسند.‌

این عدد توازن و تقارن را در صورت هر فردی معین می کند. پزشکانی که علاوه بر آناتومی صورت با این عدد نیز آشنا هستند خطای عدم قرینگی یا تقارن در کار نهایی انها دیده نمی شود. برای حفط تقارن صورت علاوه بر شناخت نقاط حساس باید این نسبت طلایی را نیز در نظر گرفت تا نتیجه کار کاملا رضایت بخش و عاری از خطا باشد.‌

عمل های زیبایی غیر استاندارد مانند حجیم کردن زیاد لب ها، لیفت دادن نا مناسب ابرو و … سبب بر هم خوردن تعادل صورت شما می شود و یک پزشک متعهد هیچ گاه چنین تزررق هايي که صورت فرد را از تقارن خارج می کند را انجام نمی دهد.

پزشک باید با توجه به نسبت طلایی و شناخت آناتومی صورت افراد برای تزریق بوتاکس و مواد با کیفیت اقدام به رفع چین و چروک ها و جوانی پوست کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

 سخن پایانی

در این مقاله از سایت کلینیک زیبایی لیان شما را آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس و اهمیت آن آشنا کردیم. اگر قصد جوان سازی پوست خود را با تزریق بوتاکس دارید به کلینیک لیان مراجعه کنید و این فرآیند زیبایی را نزد حاذق و مجرب ترین متخصصین زیبایی ایران انجام دهید.

اگر راجع به تزریق بوتاکس و نحوه اخذ نوبت هرگونه سوالی دارید، به سایت ‌کلینیک زیبایی لیان مراجعه کنید، برای ما پیام بگذارید تا مشاورین ما با صبر و بردباری به پرسش های شما پاسخ دهند‌‌.

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *