راهنمای انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی

انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی برای انجام عملی موفق و بدون عوارض ، را باید با تحقیق و دیدن نمونه جراجی ها و میزان رضایت زیباجویان انجام داد.

عمل بینی از جمله پرطرفدارترین جراحی ها به شمار می رود .  تیپ پلاستی  با اعمال تغییرات جزئی تر در صورت شما می تواند تأثیرات بسیاری را به همراه داشته باشد . بینی یکی از مهم ترین و البته مرکزی ترین عضو چهره به شمار می رود که شکل آن تا حد به سزایی برروی شکل و شمایل ظاهری فرد اثر می گذارد . به همین علّت افرادی که از فُرم بینی خود چندان راضی نیستند ، به انجام جراحی فکر می کنند .  این نارضایتی ها موجب شده است تا افراد به سمت و سوی جراحی بینی خود سوق پیدا کنند .

تیپ پلاستی بینی بهتر است یا جراحی بینی ؟

این موضوع که برای اشخاص گوناگون ، جراحی بینی بهتر خواهد بود یا تیپ پلاستی به غایت آن ها از انجام جراحی بستگی خواهد داشت . امکان دارد یک فرد بخواهد فرم کلّی بینی خود را تغییر داده و این کار فقط و فقط با یک عمل تیپ پلاستی ممکن نباشد . حال برخی دیگر از افراد هستند که با اعمال کوچک ترین تغییرات در قسمت نوک بینی خود می توانند به هدف خود برسند .

پس از نظر بهترین جراح تیپ پلاستی ابتدا باید با مشاوره به مراجعه کنندگان ، اطلاع کافی و دقیق از خواسته آنان حاصل کرد.

نوع بینی افراد ، موضوعی بسیار مهم در تعیین نوع عمل خواهد بود که بایستی توسطِ پزشکان معین گردد . علاوه بر این ها نوع ایراداتی که در بینی هر فردی وجود دارد جزئی از عواملی است که در تعیین شیوه ی جراحی تأثیرگذار خواهد بود .لازم به ذکر است عوارض جانبی حاصل از تیپ پلاستی به مراتب کمتر از جراحی بینی خواهد بود . زیرا حوزه ی تغییرات در این نوع از عمل جراحی کمتر از جراحی کلّی می باشد . از سایر مزیت های برجای مانده از تیپ پلاستی می توانیم به هزینه ی بسیار کم آن اشاره بنماییم .

روش انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی

انتخاب پزشک ماهر و مجرب تاثیر مستقیمی در سلامت شما دارد . لذا باید آگاهانه و با تحقیق نسبت به انتخاب و مراجعه اقدام کنید .

1. جستجو در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

اگر هیچ شناخت و ایده اولیه ای ندارید اولین جایی که میتوان بپرسید ، گوگل است . با سرچ و تحقیق در اینترنت به لیستی از پزشکان متخصص دست می یابید که به دلیل فعالیت های درمانی مختلف ، مورد توجه خبرگزاریها ، سایت ها ، انجمن های گفتگو و کاربران واقع شده اند و لذا نتایج زیادی را به خود اختصاص داده اند .
مراجعه به سایت هایشان و مطالعه سوابق علمی و جراحیهای انجام شده ، می تواند یکی از گزینه های اطمینان بخش باشد .

2. جستجو در رسانه ها

پزشکان مجرب معمولا مورد توجه رسانه های تصویری – شبکه های خبری و … نیز هستند ، مصاحبه های مختلف در شبکه های سیما ، شبکه های ویدئویی و اینترنتی و مواردی از این قبیل را در نظر داشته باشید .

راهنمای انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی
راهنمای انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی

3. رضایت مندی زیباجویان قبلی پس از عمل زیبایی بینی

مراجعین قبلی و نظرات آنها نیز عامل اطمینان بخش دیگری است که باید در نظر داشت .
مراجعه حضوری به مطب ، میزان دقت و توجه پزشک در شنیدن توضیحات بیمار ، انجام معاینه و مواردی از این قبیل نیز نشانه اهمیت پزشک به بیمار است . پزشکان با تجربه و باسواد ، از آنجاییکه به کرات اعمال جراحی را انجام داده اند ، در بیان علل و نحوه ارائه توضیحات کاملا مسلط هستند و در کمترین زمان ، بهترین راهکارها را پیشنهاد می دهند.

مشاهده کلینیک زیبایی لیان و میزان رضایتمندی زیباجویان در اینستاگرام (کلیک کنید)

4. برخورداری از مدارک معتبر علمِ پزشکی 

قطعاً شما هم می دانید که وجودِ مدارک معتبر پزشکی جهتِ انجام عملیات جراحی لازم است . با این حال اغلب جراحان متخصص در این زمینه با برخورداری از مدارک معتبر پزشکی در عمل تیپ پلاستی و یا ترمیمی از تجربیات و مهارت کافی برخوردار نمی باشند .

5 . برخورداری از مهارت کافی در جراحی بینی 

برای تعیین بهترین جراح تیپ پلاستی در تهران ، اصلی ترین موضوع در نظر گرفتن تجربه کاری و مهارت برای برطرف کردن ایرادات موجود در قسمت نوک بینی است .  توصیه می کنیم بررسی های لازم در ارتباط با اعتبار و صلاحیت جراحان متخصص بینی در این زمینه صورت گیرد . 

6 . قدرتِ برقراری ارتباط مؤثر با مراجعه کنندگان ؛

یک جراح متخصص بینی همه کوشش خود را به کار می گیرد تا ارتباطی مؤثر با مراجعه کنندگان عزیز برقرار نماید . مهم است که او بسیار دلسوز و مهربان باشد ! قطعاً این مسئله می تواند موجب ایجاد بهترین راندمان در حراجی زیبایی بینی گردد .

7 . وظیفه شناس بودن 

باید متذکر شویم که از جمله مهم ترین قابلیت هایی که جراح بینی ماهر و متخصص لازم است از آن برخوردار باشد ، وظیفه شناس بودن است . برخورداری از مشخصه ی نام برده شده موجب می شود تا در گام نخست ، جراح بینی مشاوره های مورد نیاز را با زیبا جویان انجام بدهد . علاوه بر این ها جراح متخصص توضیحات کاملی را در ارتباط با فرآیند جراحی در اختیار بیمار قرار خواهد داد ‌. بنابراین شما احساس راحتی بیشتری را با پزشک معالج خود داشته و به تمامی نکات ارائه شده از جانب وی اعتماد خواهید کرد .

کلینیک زیبایی لیان ، اولین مرکز جراحی بینی با بی حسی در ایران

1. جراحی دایمی بینی بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی
2. جراحی بینی و رینوپلاستی
3. ریویژن و ترمیم بینی با بی حسی موضعی difficult ررویژن های انحصاری با غضروف دنده برای ترمیم hard difficult های پرایمری یا رویژن
4. سیتو رینو پلاستی. سیتو پلاستی . درمان سینوزیت با اندوسکوپ . درمان پولیو بینی

برای مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و درخواست نوبت ، با کلینیک زیبایی لیان تماس بگیرید .

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، زعفرانیه ،خیابان طاهری، جنب درب کاخ سعدآباد، کوچه شاهین ، پلاک یک