کرم بوتاکس صورت

امروزه استفاده از بوتاکس به عنوان روشی کم تهاجمی و سریع جهت درمان چین و چروک صورت رواج زیادی دارد. از این روی اکثر افراد اقدام به انجام بوتاکس و تزریق محلول های بوتاکس با برندهای مختلف در کلینیک ها می کنند تا زیبایی و جوانی پوست خود را بازیابند.

در این میان افرادی وجود دارند که، بنا به دلایلی نمی توانند عمل تزریق بوتاکس را انجام دهند. این افراد با کمک کرم بوتاکس صورت می توانند چین و چروک پوست خود را از بین برده و بدون نیاز به تزریق از مزایای بوتاکس بهره مند شوند. با ما همراه شوید تا با کرم شبه بوتاکس بیشتر آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

کرم شبه بوتاکس صورت چه نوع کرمی می باشد؟

کرم بوتاکس صورت به نام کرم شبه بوتاکس نیز معروف است. به طور کلی به تمامی محصولات بهداشتی در رده کرم ها و لوسیون ها که، دارای ترکیبات و متریال اولیه ای مشابه بوتاکس هستند؛ کرم شبه بوتاکس گفته می شود. این کرم ها تماماً مشابه تزریق بوتاکس عمل می کنند.

کرم های مشابه بوتاکس به واسطه ترکیبات خاصی که دارند می توانند از انقباض ماهیچه ها و انتقال علائم عصبی به ماهیچه های صورت پیشگیری نمایند. نتیجه این امر جلوگیری از پیشروی چین و چروک سطحی پوست و کمک به جوانسازی آن است.

کرم شبه بوتاکس صورت چه نوع کرمی می باشد؟
کرم شبه بوتاکس صورت چه نوع کرمی می باشد؟

تفاوت تزریق بوتاکس و کرم بوتاکس در چیست؟

کرم بوتاکس صورت دارای تفاوت های عمده ای با عمل تزریق بوتاکس است. به عنوان مثال عمل تزریق بوتاکس تنها از طریق تزریق صورت گرفته و یک نوع عمل زیبایی تهاجمی به شمار می رود. تزریق بوتاکس برای برخی از افراد مناسب نبوده و تمامی اشخاص قادر به استفاده از این روش زیبایی نیستند.

خانم هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی به سر می برند و تمامی افراد زیر ۱۸ سال و همچنین افرادی که دارای حساسیت های پوستی و یا اختلالات عصبی هستند؛ قادر به استفاده از روش زیبایی تزریق بوتاکس نیستند. را تزریق بوتاکس ممکن است برای این افراد با عوارضی همراه باشد.

کرم های شبه بوتاکس یک نوع روش درمانی با عملکردی مشابه بوتاکس هستند و برای رفع چین و چروک سطحی پوست بسیار فوق العاده عمل می کنند. ضمن اینکه با استفاده از این نوع کرم ها افراد نیازی به انجام تزریق به صورت موضعی نخواهند داشت.

بنابراین می توان گفت که عملکرد کرم های شبه بوتاکس کاملاً مشابه تزریق بوتاکس ولی بدون تزریق است. این روش دارای تاثیرات مثبتی برای پوست صورت از جمله رفع چین و چروک سطحی پوست می باشد ضمن اینکه کاملاً ایمن و بدون تهاجم است.

کرم بوتاکس صورت
کرم بوتاکس صورت

انواع چروک پوست و تاثیر کرم بوتاکس بر روی آن ها

به منظور کسب نتیجه ایده آل از کرم بوتاکس صورت بهتر است نوع چروک های موجود برای پوست صورت خود را شناسایی کنید. به این ترتیب می توانید بهترین ترفند و تکنیک درمانی را برای رفع چین و چروک پوست خود به کار ببرید. چروک های پوست به دو گروه چروک استاتیک و داینامیک تقسیم بندی می شوند.

چلوک های استاتیک در اثر برخورد عوامل خارجی با پوست به وجود می آیند. عواملی همچون نور مضر آفتاب رادیکال های آزاد نیروی جاذبه و انقباضات پوست در نمایان شدن این چروک های استاتیک موثر هستند. این دسته از چروک های پوستی را می توان به واسطه لایه برداری اسکراب صورت و یا لیزر درمان نمود.

کرم بوتاکس صورت به راحتی می تواند شدت چروک های استاتیک پوست صورت را کاهش دهد. نوع دیگری از چروک های پوست وجود دارد که به چلوک های داینامیک معروف هستند. چروک هایی همچون خطوط افقی در پیشانی و همچنین خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم از نوع چروک های داینامیک می باشند.

این نوع چین و چروک در اثر فعالیت بیش از حد عضلات صورت اتفاق می افتد فعالیت هایی مانند اخم کردن و بالا بردن بی رویه ابرو باعث ظاهر شدن چروک داینامیک مانند خط اخم می شود. کرم بوتاکس صورت و تزریق بوتاکس دو روش درمانی جهت از بین بردن این گونه چروک ها هستند.

بهترین زمان استفاده از کرم شبه بوتاکس چه موقع است؟

کرم بوتاکس صورت را باید به عنوان روتین پوستی به طور مداوم و مکرر استفاده نمود. طبق نظر کارشناسان زیبایی پوست و مو کلیه کرم های ضد چروک پوست را بایستی شب و قبل از خواب بر روی پوست صورت استفاده کرد.

علت این امر را در توان ترمیم و بازسازی پوست به هنگام شب و جذب بهتر و ایده آل مواد مغذی توسط پوست می دانند. بنابراین بهترین مدت زمان استفاده از کرم شبه بوتاکس شب هنگام و پس از شستشوی کامل صورت و به موقع خواب است.

به یاد داشته باشید برای دریافت نتیجه ایده آل و مورد نظر از کرم بوتاکس صورت بایستی به مدت ۶ الی ۱۰ ماه از این کرم استفاده شود. افراد به منظور پیشگیری از بیشتر شدن چین و چروک و رفع این نوع چروک های پوست صورت می توانند از کرم های بوتاکس صورت به عنوان پیشگیری کننده نیز استفاده نمایند.

آیا کرم بوتاکس می تواند جایگزین تزریق بوتاکس شود؟

کرم بوتاکس صورت را می توان یک جایگزین بسیار ایده آل برای تزریق بوتاکس به شمار برد. هرچند که عملکرد و قدرت نفوذ کرم بوتاکس به میزان تزریق بوتاکس نیست ولیکن دانشمندان و متخصصان پوست عملکردی کاملاً مشابه تزریق را برای این کرم در نظر می گیرند.

به هنگام خرید کرم های شبه بوتاکس بایستی نوع و میزان و شدت چین و چروک پوست صورت خود را در نظر گرفته و پس از کسب مشورت از یک متخصص پوست اقدام به انتخاب برند مناسب این کرم نمایید تا، بتوانید از برند کرم به نتیجه دلخواه و مد نظر برسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

کلام پایانی

کرم بوتاکس صورت یک نوع روش زیبایی جهت رفع و درمان چین و چروک صورت به شمار می رود. این کرم ها توسط متخصصان پوست و زیبایی به عنوان یک روش جایگزین ایمن و کاملاً بهداشتی برای تزریق بوتاکس در نظر گرفته شده است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کرم شبه بوتاکس و یا همچنین تزریق بوتاکس می توانید با متخصصان کلینیک لیان در تماس باشید. این کلینیک با تکیه بر استفاده از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات و علوم روز دنیا توانسته است رضایت تمامی زیباجویان خود را کسب نماید.

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *