انواع بوتاکس صورت

انواع بوتاکس صورت در مقوله زیبایی یکی از روش های برطرف کردن چین و چروک پوست صورت به شمار می رود. امروزه هم بانوان و هم آقایان از بوتاکس به عنوان روشی کم تهاجمی و مقرون به صرفه جهت رفع چین و چروک پوست خود استفاده می کنند.

بوتاکس در واقع نوعی ژل می باشد که بر روی عضله های صورت تزریق می شود تا چین و چروک حاصل از گذر زمان و سایر مشکلات را برطرف نماید. بوتاکس انواع مختلفی دارد که در نظر داریم در این مطلب در رابطه با انواع مختلف آن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بوتاکس چیست؟

بوتاکس صورت در واقع یک نوع روش درمانی و زیبایی می باشد که، از طریق تزریق نوعی دارو به عضلات شل شده پوست باعث از بین رفتن چین و چروک می شود. بوتاکس نوعی مواد است که، از یک باکتری به نام کلستریدیوم حاصل شده و به درمان چین و چروک کمک می کند.

در اثر عواملی همچون گذر زمان، جاذبه زمین، انقباض و حرکت مداوم عضلات شاهد به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست خواهیم بود. بوتاکس در واقع به عنوان یک ماده خارجی عمل می کند تا جلوی انقباضات پوست را بگیرد و از این طریق به از بین بردن چروک سطح پوست کمک کند.

هنگامی که بوتاکس صورت تزریق شود بوتاکس بر روی اعصاب آن ناحیه تاثیر گذاشته و حرکت عضلات را به طور کلی متوقف می کند. نتیجه این امر ثابت ماندن عضلات و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بیشتر و حتی درمان چین و چروک های موجود است.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

معرفی انواع بوتاکس مخصوص صورت

امروزه انواع بوتاکس صورت در کلینیک های متفاوت یافت می شود. مواد بوتاکس از برندهای بسیار متفاوتی در جهان و حتی در ایران وجود دارند که، مهم ترین نوع برند در ایران و سایر نقاط جهان دارای کیفیت بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع بوتاکس می باشد.

در صورتی که افراد کاندیدای انجام بوتاکس با برندهای مطمئن و شناخته شده مواد بوتاکس آشنایی کافی را داشته باشند می توانند در کلینیک ها از تکنسین های زیبایی درخواست نمایند تا از این مواد برای آنان استفاده کنند. در ادامه با چند برند معروف و با کیفیت مواد بوتاکس آشنا می شویم.

بوتاکس دیسپورت

یکی از کاربردی ترین و معروف ترین برند بوتاکس بوتاکس دیسپورت است. این بوتاکس تولید کشور انگلیس است که، در از بین بردن چین و چروک روی پوست عملکردی فوق العاده و بی نظیر دارد. عملکرد این برند به عنوان یک محلول بوتاکس بسیار بی نظیر و با نتایج شگفت انگیزی همراه بوده است.

دیگر بوتاکس دیسپورت بر روی از بین بردن خطوط محو و نازک چین و چروک برای پوست است. این محلول توانایی از بین بردن کوچک ترین و محو ترین خطوط روی چهره را نیز دارا می باشد. این محلول بوتاکس دارای تفاوت های فراوانی با سایر برندها است.

یکی از تفاوت عمده بوتاکس دیسکورت با سایر محلول ها و برندها قدرت بوتاکس دیسپورت به شمار می رود. لازم به ذکر است که بوتاکس دیسکورد در واقع یک نوع محلول نوروتوکسین به شمار می رود. این بدان معنی است که این محلول بوتاکس دارای پروتئین نیز می باشد.

بوتاکس زئومین
بوتاکس زئومین

بوتاکس زئومین

یکی دیگر از انواع بوتاکس صورت بوتاکس زئومین است. این محلول هیچ گونه محدودیتی در از بین بردن چین و چروک های روی صورت نداشته و چروک های تمامی نواحی صورت را از بین می برد. نتیجه عملکرد محلول زئومین بر روی پیام های عصبی مغز جلوگیری از پیری و چروک شدن عضلات صورت می باشد.

بوتاکس برند زئومین دارای یک مزیت فوق العاده کاربردی است که سایر برندها از آن بی بهره هستند. این محلول بوتاکس جهت نگهداری نیازی به دمای پایین نداشته و به راحتی عمل توزیع آن در کلینیک ها صورت می گیرد. به همین دلیل ترجیح اکثر پزشکان استفاده از محلول بوتاکس همین برند است.

از دیگر مزایای بوتاکس صورت برند زئومین نداشتن هیچگونه مواد افزودنی است که، باعث شده یکی از محلول های بسیار سیف و ایمن بوتاکس شناخته شود. از سویی دیگر نبود هرگونه مواد افزودنی باعث افزایش عملکرد این محلول بوتاکس در رفع چین و چروک صورت شده است.

بوتاکس کونیتوکس

کونیتوکس یک بوتاکس صورت و تولید کشور چین است. این برند مابین سایر برندهای چینی بهترین برند بوتاکس محسوب می شود. زیرا، همانند سایر بوتاکس های قدرتمند باعث مسدود شدن پیام های عصبی مغز و در نتیجه رفع چین و چروک صورت می شود.

شرایط نگهداری بوتاکس کنیتوکس دمای پایین را می طلبد و به همین دلیل نباید آن را در دماهای بسیار بالا قرار داد، تا آسیب نبیند. نتایج عملکرد این برند بوتاکس بر روی صورت پس از سه روز به راحتی قابل مشاهده خواهد بود همچنین ماندگاری عملکرد این بوتاکس را حدود ۳ الی ۵ ماه در نظر می گیرند.

بوتاکس مسپورت

مسپورت از دیگر بندهای بوتاکس صورت است. این برند یکی از بیشترین برندهای مورد استفاده جهت رفع چین و چروک صورت در کشور ایران به شمار می رود. البته کاربرد اصلی بوتاکس مسپورت از بین بردن خط اخم مابین دو ابرو می باشد.

تمامی این برندها در نوع خود عملکرد بسیار عالی در از بین بردن چین و چروک و خط اخم را دارند. بسیار حائز اهمیت به هنگام استفاده از محلول های بوتاکس اطمینان از اصل و اورجینال بودن محلول بوتاکس است. استفاده از محلول های بوتاکس اصلی بسیار حائز اهمیت است تا سلامت پوست خود را بتوانید تضمین نمایید.

یکی از روش های تشخیص بوتاکس صورت اصلی دقت به قیمت آن است برخی از کلینیک ها بوتاکس را با هزینه های بسیار کم و نامعقولی انجام می دهند که، دلیل آن به جز استفاده از محلول های بوتاکس تقلبی و غیر بهداشتی نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

کلام پایانی

بوتاکس صورت به منظور رفع چین و چروک پوست صورت و افزایش جوانی و شادابی پوست در کلینیک های متفاوتی از جمله کلینیک لیان صورت می گیرد. حائز اهمیت مراجعه به کلینیک های بهداشتی و معتبر جهت انجام تمامی مراقبت های زیبایی است.

کلینیک زیبایی لیان اولین مرکز تیپ پلاستی ایران بوده که، دارای انواع خدمات کاشت مو، تزریق فیلر، جراحی های زیبایی و غیره می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق وب سایت این کلینیک با کارشناسان زیبایی پوست و مو لیان در تماس باشید.

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *