کاشت ابرو مردانه : شرایط و نحوه انجام

کاشت ابرو مردانه یکی از خدمات کلینیک زیبایی لیان است . 
 ریزش ابرو در هر سن و سالی امکان دارد، رُخ دهد.  مثلاً افزایش سن و سال یا وجودِ بیماری هایی زمینه ای و…!  
اگربا مصرف برخی از داروها روند ریزش تارهای ابرو کاهش  و سپس قطع می شود.  دیگر نیازی به انجام کاشت ابرو نخواهید داشت. ولی در صورت عدم وجودِ چاره و ریزش پی در پی تارهای ابرو انجام کاشت ابرو مردانه به شما پیشنهاد خواهد شد.

پیشرفت بسیاری در زمینه زیبایی حاصل شده و یکی از این زمینه ها انواعِ روش کاشت است. در فرآيند کاشت موهای طبیعی گاهاً مصنوعی به صورت تک به تک در محل مورد نظر کاشته خواهد شد. اینگونه ابروهای شما طبیعی و پُر پشت تر دیده خواهد شد. کاشت ابروها یک روش زیبایی بوده و خانم ها یا آقایان امکانِ انجام آن را دارند. مردان بنابر دلایل بررسی شده در قسمت فوقانی یا هر دلیلی دیگر امکانِ ابتلا به ریزش مو را دارند. حال اگر که داروهایی مختلف مصرف نموده و به نتیجه نرسیده اید، کاشت ابروهای مردانه را تجربه کنید.

کاشت ابرو مردانه شرایط و نحوه انجام
کاشت ابرو مردانه شرایط و نحوه انجام

مهمترین دلایل ریز ابرو 

–   افزایش سن و سال

زمانی که شما سن‌تان بیشتر می شود، به ناگاه و به صورت طبیعی موهای خود را از دست می دهید. یعنی امکان دارد، موهای ابروی شما نیز کاهش پیدا کند.

–  عوامل ژنتیکی

حال برخی دیگر از افراد بنابر برخی از عوامل ژنتیکی به ریزش تارهای ابرو دچار می شوند. 

–  برخی از محصولات شیمیایی

برخی از محصولات شیمیایی مثل؛ صابون، شامپو و… ناسالم بوده و احتمال صدمه زدنِ به موهای شما را افزایش می دهند. در نهایت شما به ریزش تارهای ابرو مبتلا و ملزم به کاشت ابرو مردانه می شوید.

–  تغذیه نادرست

اگر  تغذیه نادرستی دارید، از ریزش موهای خود بترسید! چرا که عدم وجودِ ویتامین ها، مواد مغذی در بدن موجب ریزش موها چون ابرو می شود.

شرایط لازم برای کاشت ابرو برای مردان

کاشت ابرو مردانه یک روش بسیار مناسب برای بازگرداندن تارهای ابرو به صورت شماست. ولی برای همه افراد هم مناسب نیست.
 اگر که شما بنابر عوامل ژنتیکی یا به دلیل جراحت ابروهای خود را از دست داده اید. گاهاً هم از شکل ظاهری ابروهای خود رضایت چندانی ندارید. اگر  از سه گروه نام برده شده هستید، یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت ابرو مردانه خواهید بود. ولی باید از سلامت کافی در این راستا برخوردار باشید. چرا که جهتِ انجام این فرآیند زیبایی گرافت از بانک مو دریافت خواهد شد. پس شما باید از بانک مویی قوی و سالم برخوردار باشید، تا با انجام کاشت به بهترین نتیجه ها دست پیدا کنید.
شما دوستِ عزیز باید از بانک مویی قدرتمند برخوردار باشید. البته برخورداری از سلامت قلبی و عروقی هم اهمیت شایانی دارد. این گونه بهترین روش در راستای کاشت ابرو مردانه انتخاب خواهد شد. چنانچه که شما به بیماری تیروئیدی مبتلا شده باشید، تا به هنگامی که بیماری‌‌تان کنترل نشود، کاشت ابرو توصیه نمی شود.
افرادی که مراحل شیمی درمانی را پشت سر گذاشته باشند، انجام کاشت ابرو چندان برایشان مناسب نخواهد بود. همچنین افراد مبتلا به ایدز جهتِ انجام کاشت ابرو نمی توانند، اقدام کنند. 

مراحل انجام کاشت ابرو مردانه 

طریقه انجام کاشت ابرو برای مردان چون بانوان عزیز است. ولی برای ابروی مردان به برخی از مسائل توجه می شود. چون؛ حالت صورت آنها، موقعیت ابروها یا سبکی که می پسندند! ما در قسمت زیر به بررسی مراحل کاشت ابرو مردانه خواهیم پرداخت؛

·         انجام مشاوره

ابتدا شما باید برای کسبِ آگاهی هایی بیشتر با یک متخصص در این زمینه مشورت بنمایید. اینگونه می توانید، سبک موردنظر، شکل ابروها و طول آنها را به بهترین نحو ممکن انتخاب کنید. پزشک معالج می تواند، در این راستا شما را به بهترین حالت موجود راهنمایی بنماید. قطعاً شما هم دوست دارید، بدانید‌؛ نتیجه کار چه می شود!

·         طراحی ابروها

بعد از آنکه شما مرحله مشاوره را پشت سَر گذاشتید، طراحی شکل ابروها برای شما انجام می شود. در این مرحله از کاشت ابرو مردانه به حالت صورت متقاضی توجه خواهد شد، همچنین نسبت ابروها هم بررسی می شود. شما می توانید، برای طراحی هرچه بهتر به سلیقه خود هم توجه کنید.

·         برداشت تارها از بانک مو

متخصصان در این مرحله با استفاده از ابزارهایی دقیق و ریز، موهایی مناسب را از منطقه مورد نظر سَرتان بر می دارند. بعد از سپری کردنِ مراحل جداسازی فولیکول هایی مناسب در ابروهای شما کاشته خواهد شد.

·         مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو

اکنون شما کاشت ابرو مردانه را پشت سَر گذاشته اید. حال باید مراقبت های لازم را از ابروهای خود به عمل بیاورید. پس از محصولات مراقبتی مخصوص استفاده نموده و از تماس بسیار ابروها با آب اجتناب ورزید.

 باید کاشت ابروها را فقط در مراکزی معتبر و باکیفیت انجام بدهید. همچنین بعد از اتخاذ تصمیم پایانی خود با یک متخصص مشورت نموده و خواسته های خود را بازگو کنید. متخصص انتخابی شما باید دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه کاشت ابرو مردانه باشد.

تفاوت کاشت ابروهای مردانه و زنانه 
تفاوت کاشت ابروهای مردانه و زنانه

تفاوت کاشت ابروهای مردانه و زنانه 

اکنون شما می دانید، که هم آقایان و هم بانوان توانایی کاشت ابروها را دارند. اغلب اصولی که در هر دوآنها استفاده می شود، شبیه به یکدیگر است. حال آنچه که در کاشت ابرو مردانه و زنانه با یکدیگر متفاوت می باشد، تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت و طراحی دو ابروست. پس باید به نوع و حالت صورت فردِ متقاضی توجه کافی شود.
هریک از افراد ویژگی هایی خاص در چهره خود داشته و ساختار ابروهایی متفاوت با همدیگر دارند. پس در کاشت ابرو لازم است، به حالت چهره و جنسیت مراجعه کننده توجه کافی بشود. مثلاً اغلب مردان چنین ترجیح می دهند، که دارای ابروهایی قوی و مردانه باشند. حال برای خانم ها ابروهایی ظریف و خانومانه طراحی خواهد شد.
البته تمامی این جوانب که ما در کاشت ابرو مردانه به آنها پرداختیم، به سلیقه و علاقه فرد مورد نظر بستگی خواهد داشت.

 مزایای کاشت ابروی مردانه 

 کاشت ابرو می تواند، مزیت هایی بسیار داشته باشد. ما در ادامه به چند نمونه از این مزایا می پردازیم. 

–    افزایش زیبایی و جذابیت

اگر که شما آقایان در راستای کاشت ابروها اقدام کنید، قطعاً به چهره ای زیباتر و جذاب تر دست پیدا خواهید کرد. در واقع دستیابی به ابروهایی مناسب حالت چهره و سلیقه خودتان، ظاهرتان را گیراتر از قبل خواهد کرد.

–  وجودِ تعادل در حالت کلّی چهره

اگر که ابروها به خوبی کاشته شود، تعادل و تناسب در چهره شما بیشتر از قبل خواهد شد. با وجودِ ابروهایی زیبا خطوط صورت بهتر از پیش دیده می شود و رویکردی متناسب ایجاد می نماید.

–  افزایش تارهای مو در ناحیه ابرو

زمانی که شما کاشت ابرو مردانه را انتخاب کنید، نقاط خالی و بدون موی ناحیه ابروها پُر خودت شد. پس اگر که خط رویش منظم در ناحیه ابرو به وجود آید، صورت شما زیباتر از چندی پیش دیده خواهد شد.

دوران نقاهت کاشت ابرو 

بسیاری از ‌شما مردان در ارتباط با دوران نقاهت از ما می پرسید! نگران نباشید. تنها کافیست، یک هفته صبور باشید. البته برخی از عوامل در مدت زمان نقاهت تأثیر گذاشته و آن را کمتر خواهند کرد. به مواردی که در قسمت زیر نام برده شده توجه داشته باشید؛

  1. تا چند روز رو به صورتِ خود نخوابید.
  2. چند روزی از هدبند روی صورتِ خود استفاده نکنید.
  3. پس از عملیات کاشت ابروهای خود را مرطوب نگه دارید.
  4. به دستورالعمل های پزشک معالج خود توجه لازم را داشته باشید.
  5. از پماد یا داروهایی که پز‌شک برای شما تجویز نموده به صورت مرتب استفاده بنمایید.

مطلب مرتبط :

کاشت ابرو : شرایط و سئوالات، مراقبت و هزینه

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *