کاشت ابرو روی تتو ممکن است؟

 آیا کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر است یا خیر؟ در سال های نه چندان دور یکی از مدهای زیبایی صورت، تتو ابرو بود. اما امروزه با توجه به تغییر مدهای جهانی و مد شدن ابروی پهن، بسیاری از افراد تمایل به کاشت ابرو دارند، که اثر طبیعی تر و زیباتری از تتو داد.

افرادی که در گذشته در محل ابروی خود تتو انجام داده اند و اکنون قصد کاشت ابرو را دارند، فقط یک نگرانی دارند، آن این است که آیا می توان کاشت ابرو روی تتو انجام پذیر است؟ در این مقاله با متخصصین زیبایی کلینیک لیان همراه شوید، تا پاسخ این پرسش برای شما روشن شود.

آیا می توان روی تتو کاشت ابرو انجام داد؟

در پاسخ باید گفت بله خوشبختانه هیچ مشکلی برای کاشت و پیوند ابرو روی تتو وجود ندارد، پس نباید بابت تتوهای ابرویتان نگرانی داشته باشید‌.
در واقع کاشت ابرو یک روش ترمیمی است، که ایرادها و ظاهر نا خوشایند تتو قدیمی را می پوشاند. تتو پس از یک دوره زمانی تغییر رنگ و شکل می دهد، که شکل نامنظم و غیر زیبایی به خود می گیرد و طیف رنگی آن بین قهوه ای روشن تا قرمز متغیر است. بهترین راه حل برای رفع این ایراد ها کاشت ابرو می باشد، که ظاهری بسیار طبیعی و زیبایی دارند.

کاشت ابرو روی تتو
کاشت ابرو روی تتو

البته باید يک نکته را خاطر نشان کرد، که در صورتی که رنگ تتو بسیار تیره باشد، امکان دارد که کاشت ابرو و زیبایی آن را با مشکلاتی مواجه کند. همچنین اگر در محل پوست پیرامون ابرو التهاباتی ناشی از تتو وجود داشته باشد، باید اجازه دهید کاملا بهبود یابد، سپس اقدام به کاشت ابرو نمایید.‌
در نهایت ترجیحا برای اینکه اطمینان حاصل یابید که کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر است یا خیر؟ ترجیحا نزد یک متخصص زیبایی معاینه شوید و از وی مشاوره بگیرید. متخصصین کلینیک زیبایی با معاینه کامل ناحیه مورد نظر، به شما صادقانه در مورد نتیجه نهایی کاشت ابرو با توجه به وضعیت پوست ابروی شما مشاوره می دهند.

عوارض کاشت ابرو روی تتو

حال که پاسخ سوال آیا کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر است، برای شما روشن شد، قبل از هر گونه اقدامی شما را با عوارض پیوند ابرو روی تتو نیز آشنا می کنیم‌، تا تصمیمی آگاهانه تر بگیرید. این عوارض عبارتند از؛

–  صدمه دیدن تتو

کاشت ابرو همراه با شکاف ها و جراحت هایی است، که این برش ها روی سطح تتو زخم ها و صدماتی ایجاد می کنند.

– التهاب و خارش

یکی دیگر از عوارض رایج پیوند ابرو، ایجاد التهاب و خارش در محل تتو می باشد.

– عفونت

از آنجایی که کاشت ابرو با جراحت و زخم همراه است، در صورت عدم مراقبت صحیح امکان عفونت در این محل وجود دارد.‌ در صورتی که عفونت به موقع درمان نشود و راهکارهای مراقبتی را رعایت نکنید، عفونت به محل کاشت نیز سرایت می کند. برای رفع این مشکل حتما باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.‌

– نارسایی جذب رنگ

رنگدانه های جدید در محل تتو شده ابرو جذب نخواهند شد؛ از این رو احتمالا کاشت ابرو روی تتو جذب رنگ را پس بزند.‌ که این موضوع جلوه زیبا و خوشایندی ندارد.

– عوارض ناشی از عدم مراقبت کافی

در صورتی که پس از کاشت ابرو، راهکارهای مراقبتی را رعایت نکنید، این پیامدهای منفی شدیدتر خواهند شد. پس تمام اصول بهداشتی و مراقبتی را پس از کاشت ابرو انجام دهید، تا عوارض این عمل را به حداقل برسانید و بهبودی زودتر حاصل شود.‌

نحوه کاشت ابرو روی تتو

کاشت ابرو روی تتو باید توسط پزشکان متخصص و مراکز معتبر انجام گیرد، تا علاوه بر نتیجه رضایت بخش از عوارض آن نیز در امان باشید. این کار در مراکز معتبر همانند کلینیک زیبایی لیان انجام دهید. مراحل کاشت ابرو در مراحل زیر انجام می گیرد؛

–  معاینه وضعیت پوست

نخستین کاری که باید پیش از انجام کاشت ابرو روی تتو ابرو انجام داد، معاینه پوست پیرامون ابروها زیر نظر متخصص است‌. گاهی ممکن است، پوست این ناحیه در اثر تتوهای مداوم و پی در پی از بین رفته باشد، که برای احیای آن باید لیفت یا تزریق چربی را نخست انجام داد.‌

– ایجاد شکاف روی پوست

مرحله بعد از معاینه پوست، ایجاد برش و شکاف هایی توسط پزشک درمانگر است. این شکاف ها باید بسیار دقیق و محتاطانه انجام شوند؛ زیرا در زیبایی نهایی ابرو پس از کاشت تاثیر می گذارند.

–  کاشت ابرو با روش FUE

بهترین و موثرترین روش کاشت ابرو روش FUE است، که کمترین خطا و بهترین نتایج را در پی دارد. پزشکان با این روش عملیات پیوند و انتقال فولیکول ها را با اطمینان کامل از نتیجه مطلوب انتخاب می کنند.

– مراقبت های پس از کاشت ابرو

در نهایت پس از پایان عملیات پیوند فولیکول مو در محل ابروها، باید برای بهبودی و اثر بخشی بالا و به حداقل رساندن عوارض ، تمام مراقبت های بهداشتی را فرد زیبا جو انجام دهد.

تا یک شبانه روز پس از عمل، باید از شستن محل کاشت ابرو پرهیز کنید. همینطور هفت روز پس از عمل کاشت ابرو روی تتو نباید، تمرینات ورزشی سنگین انجام دهید، تا به محل زخم ها آسیبی نرسد و تعریق ناشی از ورزش سبب عفونت در التهابات ابرو نشود. ‌

در صورتی که هر گونه مشکلی مانند عفونت را پیرامون محل کاشت ابرو مشاهده نمودید، حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید.‌

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی لیان

کاشت ابرو روی تتو یک عمل جراحی تهاجمی است، که حتما باید در یک مرکز درمانی مجهز و بهداشتی و توسط پزشکان حرفه ای با تخصص پوست و مو انجام گیرد.
کلینیک زیبایی لیان عمل کاشت ابرو را در یک مرکز بهداشتی و مجهز توسط پزشکان متخصص انجام‌ می دهد. امروزه روش های متعددی برای کاشت ابرو وجود دارد، که متخصصین زیبایی کلینیک لیان موثرترین و بهترین روش کاشت ابرو به نام FUE را انتخاب می کنند.
با انجام عمل کاشت ابرو در این مرکز حداقل عوارض را تجربه خواهید کرد و ابروی شما ظاهری بسیار جذاب، طبیعی و زیبا را به خود می گیرد.

کلینیک زیبایی لیان

برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *